• Events
    • S&N Events
      • Elements
        • Special Guests of S&N Elements Green Lifestyle Event
        • Guests of S&N Elements Green Lifestyle Event
        • Partners of S&N Elements Green Lifestyle Event
        • With the support of …
        • Friends of S&N Elements Green Lifestyle Event
        • Media Partners of Elements Green Lifestyle Event
      • Green Carpet
        • Style and Nature Green Carpet Event
        • Inspiratie din natura in Baneasa Shopping City
        • Guests of Style&Nature Green Carpet Event
      • Style&Nature Gold Event 2008
    • S&N Partners
      • Black is Beautiful
      • Let’s “Dance for the Climate”!
      • Clean Up the World Day
  • Ecologie urbană
  • Eco Fashion
  • S&N News
    • Lifestyle
    • Travel
No Result
View All Result
  • Events
    • S&N Events
      • Elements
        • Special Guests of S&N Elements Green Lifestyle Event
        • Guests of S&N Elements Green Lifestyle Event
        • Partners of S&N Elements Green Lifestyle Event
        • With the support of …
        • Friends of S&N Elements Green Lifestyle Event
        • Media Partners of Elements Green Lifestyle Event
      • Green Carpet
        • Style and Nature Green Carpet Event
        • Inspiratie din natura in Baneasa Shopping City
        • Guests of Style&Nature Green Carpet Event
      • Style&Nature Gold Event 2008
    • S&N Partners
      • Black is Beautiful
      • Let’s “Dance for the Climate”!
      • Clean Up the World Day
  • Ecologie urbană
  • Eco Fashion
  • S&N News
    • Lifestyle
    • Travel
No Result
View All Result
waterdrop

Waterdrop lansează o nouă colecție în ediție limitată cu design inspirat de Frida Kahlo

S&N by S&N
March 15, 2022
in S&N News
Reading Time: 4min read
0
Share on FacebookShare on Twitter

În luna dedicată femeilor, Waterdrop, producătorul de Microdrinks și recipiente sustenabile, lansează o nouă colecție tematică în ediție limitată. Cu un design inspirat de personalitatea și operele artistei de origine mexicană, Frida Kahlo, brandul își propune să inspire femeile să aibă grijă de ele și să adopte obiceiuri sănătoase, precum consumul regulat de apă, astfel încât să aibă cel mai bun tonus pentru toate activitățile cotidiene, specifice unui stil de viață dinamic.

Frida Kahlo a trăit în secolul al XIX-lea în Mexic și se numără printre artiștii emblematici ai vremii. S-a născut în 1907 și deși avea numai trei ani când a izbucnit Revoluția din Mexic din 1910, ea mereu a considerat acesta ca fiind anul nașterii sale, dorind să fie asociată cu momentul istoric. Chiar dacă pe durata copilăriei s-a confruntat cu poliomielita, iar la vârsta de 18 ani a suferit un accident sever de autobuz, Frida a folosit în mod creativ energia acumulată, transformând-o în artă.

“Fiind o exponentă a curentului feminist, dar și un model pentru multe femei din întreaga lume prin prisma bogatei experiențe de viață, Frida Kahlo ne-a inspirat în crearea noii colecții. Asemenea operelor sale, care îmbină elemente inspirate din natură, precum laitmotivul florilor care simbolizează renașterea, dar și culorile vibrante, cea mai recentă colecție semnată Waterdrop în colaborare cu Frida Kahlo Corporation aduce o doză de optimism, în ton cu noul sezon”, a afirmat Katerina Navratilova, CEO-ul companiei Waterdrop CEE.

Sticle rezistente pentru femei puternice

waterdrop
waterdrop
waterdrop

Întreaga colecție cuprinde trei designuri exclusive cu portretul inconfundabil al Fridei Kahlo, învăluit de maci magnifici, crini înfloriți sau hibiscus delicat, ce captează atenția. Recipientele au o capacitate de 400 ml, 600 ml sau 1l și sunt confecționate din sticlă borosilicată, rezistentă la căldură și zgârieturi, cu închidere etanșă din oțel inoxidabil, ce vin însoțite de o husă de protecție izolatoare din neopren.

Kitul cuprinde și produsele din gama Microdrinks GLOW care se dizolvă în apă, cu aromă de mango, fruct de cactus și anghinare, pentru a putea obține o băutură revigorantă oriunde și oricând, cu timp minim de preparare.

“Diversitatea, o minte deschisă și egalitatea sunt valori foarte aproape de inimile noastre aici la waterdrop® – în timpul Săptămânii Internaționale a Femeii și nu numai. Ne dorim să susținem femeile care luptă pentru egalitatea mondială, egalitatea dintre sexe și drepturile fetelor și femeilor din întreaga lume. În acest sens, am ales să sprijinim organizația non-profit Global Fund For Women donând un procent de 10% din vânzările colecției Frida Kahlo”, a completat Katerina Navratilova.

Frida Kahlo obișnuia să spună că pictează flori pentru ca acestea să nu moară, iar aceasta este și metafora din spatle noii colecții Waterdrop ce onorează figura și personalitatea sa emblematică.  Asemenea florilor, care au nevoie de apă pentru a se dezvolta, la fel are nevoie și corpul nostru. Hidratarea corespunzătoare aduce numeroase beneficii organismului, atât la nivel intern, cât și extern, de la aspectul mai luminos al pielii, până la oxigenarea creierului și îmbunătățirea activității tuturor organelor interne.

Prin această lansare și noul slogan “Drink more water, cherish your mind”, brandul își propune să încurajeze cât mai multe femei aibă permanentă grijă de ele pe toate planurile și totodată să consume mai multă apă pentru a se menține în formă și a-și păstra frumusețea naturală un timp îndelungat.

###

Despre Waterdrop

Waterdrop este un brand fondat în 2016 de Martin Donald Murray and Henry Murray, având misiunea să încurajeze oamenii de pretutindeni să consume mai multă apă pentru o viață mai sănătoasă, longevivă și sustenabilă. Brandul este prezent la nivel mondial pe 12 piețe, 11 piețe din Europa (Germania, Austria, UK, Franța, Italia, Olanda, Spania, Cehia, Slovacia, Polonia, România) și SUA, deservind peste 1 milion de clienți la nivel global.

Previous Post

Cele mai recente metode de slăbit și de remodelare corporală de la specialiștii în domeniu

Next Post

Tommy Hilfiger participă la Decentraland Metaverse Fashion Week în parteneriat cu Boson Protocol

Related Posts

stroget
Ecologie urbană

Efectele benefice ale zonelor fără mașini asupra calității aerului din orașe

Poluarea aerului reprezintă o preocupare din ce în ce mai mare în orașele din întreaga lume, afectând sănătatea și bunăstarea...

by Maria Andrei
February 3, 2023
Consumerism conștient
Eco Fashion

Cum influențează consumerismul conștient industria modei

Consumul conștient este o tendință în creștere, în care consumatorii iau decizii de cumpărare în funcție de impactul social și...

by Maria Andrei
February 1, 2023
Load More

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

© 2020 S&N - Premium magazine by Maria Andrei.

Navighează

  • Home
  • Style & Nature Values
  • Contact

Urmărește-ne

No Result
View All Result
  • Events
    • S&N Events
      • Elements
      • Green Carpet
      • Style&Nature Gold Event 2008
    • S&N Partners
      • Black is Beautiful
      • Let’s “Dance for the Climate”!
      • Clean Up the World Day
  • Ecologie urbană
  • Eco Fashion
  • S&N News
    • Lifestyle
    • Travel

© 2020 S&N - Premium magazine by Maria Andrei.