Tommy Hilfiger lanseaza campania globala TOMMY JEANS pentru Primavara 2019, in colaborare cu o comunitate de tinere talente, printre care cantareata si compozitoarea Lolo Zouaï, cantareata si compozitoarea Kilo Kish, rapper-ul Saba, si modelele Sofia Mechetner si Hunter Chung. Campania, care debuteaza in februarie 2019, imbratiseaza mostenirea muzicala a brandului si sarbatoreste pasiunea si determinarea tinerei generatii de talente muzicale.
Campania a fost fotografiata de Clara Balzary pe strazile New York-ului si conduce comunitatea globala digitala TOMMY JEANS intr-o calatorie menita sa celebreze muzica si stilul cu un spirit ireventios. Prima campanie destinata mediului mobile include interviuri exclusive ale comunitatii de ambasadori de brand care vorbesc despre modul in care si-au croit propriul drum in industria muzicala, condusi de dorinta puternica de a-si transforma visele în realitate.
Colectia TOMMY JEANS Primavara 2019 pentru femei si barbati celebreaza traditia bogata pentru denim a brandului, revigorand stilurile clasice americane cu o nota ireverentioasa. Siluetele preferate, precum modern tapered si mom jean sunt reimaginate in varianta din bumbac reciclat cu eco-spalari care folosesc mai putina apa, mai putine substante chimice, mai putina energie si finisaje second life. Stilurile sunt modernizate cu logo-ul iconic TOMMY HILFIGER amplasat in locuri neasteptate si celebreaza elementele sustenabile ale colectiei cu patch-ul verde TOMMY JEANS. Camasile si tricourile stil Oxford supradimensionate prezinta dungi, precum si culori pop ca lavanda si albastru deschis care adauga un twist fresh, tineresc. O colectie cu un spirit rebel, care va rezona cu fanii pieselor cool, premium, unice din denim.
Colectia TOMMY JEANS va fi disponibila in magazinele selectionate TOMMY HILFIGER si TOMMY JEANS incepand cu luna mai 2019.