Cea de-a patra colecție colaborativă TommyXLewis și prima colecție capsulă TommyXLewisXH.E.R. au avut premiera în cadrul London Fashion Week.
Tommy Hilfiger a celebrat puterea loialității și credința că un progres conștient este cel mai bine atins prin intermediul parteneriatelor semnificative, în cadrul experienței de podium TOMMYNOW Primăvară 2020, din timpul London Fashion Week. În conformitate cu viziunea brandului de a nu risipi nimic și de a întâmpina totul, evenimentul de sezon a evidențiat pașii de sustenabilitate și sentimentul de inclusivitate în centrul celei de-a patra colecții TommyXLewis realizate de Tommy Hilfiger și Lewis Hamilton. Într-un twist surprinzător, cei doi colaboratori au invitat-o de asemenea pe cântăreața și compozitoare, câștigătoare a premiilor Grammy, H.E.R., să își adauge stilul authentic în 12 piese statement TommyXLewisXH.E.R., extinzând astfel unitatea colectivă a sezonului.
După ce a călătorit timp de șapte sezoane în întreaga lume, evenimentul experiențial de modă a revenit la London Fashion Week, ca o întoarcere acasă pentru Lewis Hamilton, duminică, 16 februarie 2020, ora 10 p.m, ora României, la Tate Modern, The Tanks.
Spectacolul de modă TOMMYNOW din acest sezon aduce la viață și imersează consumatorii de la nivel global în spiritul tineresc, optimist și veșnic în mișcare al brandului. Prin intermediul platformei TOMMYNOW, brandul continuă să împingă granițele a ceea ce înseamnă industria modei, experiența pe care o oferă și – cel mai important – dialogurile pe care le susține.
Evenimentul are la bază abordarea-semnătură “See Now, Buy Now” a lui Tommy Hilfiger, cu look-urile de podium disponibile imediat prin intermediul unui ecosistem de canale de compărare disponibil în peste 70 de țări.
Statementul colecției
Acest sezon celebrează loialitatea: față de cine ești, lucrurile în care crezi și încotro dorești să te îndrepți. Cel de-al patrulea efort de colaborare al lui Tommy Hilfiger și Lewis Hamilton este întruchiparea acestei valori împărtășite – un cuvânt tatuat pe brațul ambasadorului de brand la nivel global și o virtute călăuzitoare prezentă în colecțiile de Primăvară 2020 și în experiența de podium.
În acest sezon, TOMMYNOW s-a întors la esență, conducând audiența printr-o călătorie senzorială care celebrează viziunea de sustenabilitate a lui Tommy Hilfiger de a crea o modă care să nu irosească nimic și să rămână deschisă către tot. Într-o revenire acasă a pilotului de curse britanic, Tommy Hilfiger și Lewis Hamilton prezintă cea mai sustenabilă colecție TommyXLewis de până acum, cu peste 75% din stiluri prevenind din surse mai sustenabile, inclusiv bumbac organic 100%, materiale reciclate, alternative pentru puful de pasăre și denim pre-spălat cu impact redus asupra mediului.
Colecția TommyXLewis Primăvară 2020 continuă să îmbine două lumi: patrimoniul puternic al brandului cu stilul lui Lewis Hamilton inspirat de moda străzii, în timp ce nuanțele de albastru și verde militărești se amestecă printre tonuri neutre și culori pop neon. Implicarea cântăreței și compozitoarei, câștigătoare a premiilor Grammy, H.E.R., se regăsește în imaginile grafice reprezentative și citatele lirice prezente în cele 12 piese statement. De la utilitate la stilul prep, TommyXLewis Primăvară 2020 este o celebrare sofisticată și fresh a pieselor iconice care întruchipează garderoba americană modernă. Rămânând loial patrimoniului său, dar în același timp reinventându-se constant, HILFIGER COLLECTION își află inspirația în arhiva bogată a brandului, totodată adaugând un twist contemporan siluetelor emblematice și întrerupând moștenirea steagului în accesorii și îmbrăcăminte de calitate. În onoarea celei de-a 35-a aniversări a brandului și a patrimoniului acestuia, semnătura HILFIGER Crest strălucește printr-o grafică all-over, panglici și broderii bogate. Loialitatea față de promovarea valorilor de lungă durată se extinde în continuare la inclusivitate și diversitate, TOMMYNOW Primăvară 2020 îmbrățișând filosofia „Style for All” – credința că stilul excelent șterge toate limitele referitoare la sex, vârstă, etnie și corp. TommyXLewis și TommyXLewisXH.E.R. oferă măsuri extinse pentru toate constituțiile corporale, în timp ce HILFIGER COLLECTION a creat piese vestimentare pentru femei și bărbați în paralel cu încurajarea împărtășirii între sexe a pieselor vestimentare din garderobă.
Primăvara 2020 este despre a gândi dincolo de sezon, spre viitor – concentrându-ne pe propria călătorie de a nu irosi nimic și a întâmpina toate posibilitățile.
Echipa
TOMMYNOW a devenit o platformă pentru inclusivitate și diversitate prin intermediul unor statemanet-uri îndrăznețe despre cum ar trebui moda și spectacolele de modă să arate cu adevărat. Echipa inclusivă continuă să celebreze și să prezinte cu mândrie modele cu un brackground, măsuri, vârste, expresii de gen și etnii diverse.
Din echipa de modele au făcut parte Naomi Campbell, Luka Sabbat, Lennon Gallagher, Winnie Harlow, Lottie Moss, Lucas Jagger, Jasmine Sanders, James Turlington, Jordan Barrett, Ella Richards, Alessandra Ambrosio, Sonny Ashcroft, Pixie Geldof, George Barnett, Georgia May Jagger, Jodie Kidd, Jourdan Dunn, Karen Elson, Candice Swanepoel, Iris Palmer, Yasmin Le Bon, Erin O’Connor și Halima Aden.
TOMMYNOW primăvară 2020
Peste 1000 de invitați, inclusiv presă, cumpărători, VIP-uri, influenceri din industria modei și consumatori au fost invitați să vizioneze show-ul la Tate Modern, the Tanks – spații industriale subterane, fiecare măsurând peste treizeci de metri de la o latură la cealaltă și șapte metri înălțime. Fiecare rezervor și-a menținut aerul brut, utilitar, creând o dihotomie contemporană și inspirațională cu experiența de podium evocativă și imersivă a brandului.
Canalizând un peisaj abstract, simplitatea decorului TOMMYNOW și reinterpretarea naturii au susținut viziunea lui Tommy Hilfiger despre sustenabilitate. Oaspeții au fost duși într-o călătorie senzorială prin arhitectura minimalistă. Trăgându-și inspirația din ciclurile meteo precum tunetul, lumina caldă a fulgerat și pâlpâit prin întuneric pentru a altera atmosfera naturală și a ilumina detaliile neon. Rezervoarele au fost umplute cu un parfum derivat din natură, o aromă de lemn uscat, inspirată de mirosul aprins al pământului crăpat și realizată special pentru spectacol. Un colectiv artistic londonez s-a aflat în fiecare rezervor – vocile lor bogate reverberând în pereții de beton în timp ce aceștia cântau un mix de muzică soul și contemporană.
Ca parte a eforturilor sale continue pentru sustenabilitate, Tommy Hilfiger a încheiat un parteneriat cu South Pole – lider dezvoltator de proiecte și furnizor de soluții de sustenabilitate global – pentru a compensa cele aproximativ 1.600 de tone de emisii de carbon rezultate din producția show-ului TOMMYNOW. Prin această colaborare, Tommy Hilfiger furnizează purificatoare ceramice de apă comunităților din Cambodgia. Aceste filtre îmbunătățesc sănătatea publică din țară, asigurând apă potabilă sigură și reducând poluarea aerului rezultată în urma arderii lemnului, în timp ce scade costurile pentru combustibilul casnic și reduce presiunea asupra pădurii vulnerabile din Cambodgia.
Ca parte a angajamentului lui Tommy Hilfiger de a crea experiențe interesante care să se conecteze și să se angajeze cu următoarea generație de consumatori, primul filtru „Flag” al poveștii Instagram TOMMY HILFIGER a fost lansat pe 14 februarie pentru a le permite utilizatorilor să aducă propriul twist unic în experiența show-ului TOMMYNOW.
Invitații din primul rând
Printre cei prezenți în primul rând s-au numărat Meghan Trainor, Billy Porter, Shawn Yue, Charli XCX, Anne-Marie, James Bay, Miss Fame, Sfera Ebbasta, Dadju, Mina El Hammani, Jorge López, Yolanda Hadid, Noor Tagouri, Melissa Satta, Sveva Alviti, Mahalia, Alan Cumming, Valentina Ferragni, Sergi Roberto, Michaela DePrince, Lolo Zouaï, Pixie Lott, Caroline Daur, Miles Chamley-Watson, Amber Le Bon, Andrés Velencoso, Michael Ward, Rainey Qualley, AJ Tracey și Negin Mirsalehi.
- #TOMMYNOW
- #TommyXLewis
- Instagram: @TommyHilfiger
- Snapchat: TommyHilfiger
- Twitter: @TommyHilfiger
- Facebook: Tommy Hilfiger
- YouTube: Tommy Hilfiger
Colecția TommyXLewis va fi disponibilă în România, începând cu data de 6 aprilie 2020, în magazinele TOMMY HILFIGER selecționate.
# # #
Despre SARKK SA
SARKK SA, fondată în 1998, este distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova. Produsele Tommy Hilfiger sunt prezente în magazinele TOMMY HILFIGER, buticuri și o rețea extinsă de magazine selecționate.
De la 1 iulie 2019, Sarkk SA a fost numită distribuitor exclusiv și partener de franciză al CALVIN KLEIN în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.
SARKK S.A. a căutat întotdeauna echilibru și o creştere organică, condusă de valori CSR și de aceea este una dintre cele mai puternice companii din piață, dezvoltându-se constant, captând atenţia celor mai exigenţi consumatori.
Despre Tommy Hilfiger
Cu un portofoliu de brand ce include TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, Tommy Hilfiger este unul dintre cele mai recunoscute grupuri de designer de lifestyle premium din lume. Obiectivul său este proiectarea și comercializarea de îmbrăcăminte și îmbrăcăminte sport de înaltă calitate pentru bărbați, articole de îmbrăcăminte și îmbrăcăminte sport pentru femei, îmbrăcăminte pentru copii, colecții de denim, lenjerie (inclusiv halate, pijamale și îmbrăcăminte de casă), încălțăminte și accesorii. Prin intermediul unor parteneri licențiați, Tommy Hilfiger oferi produse de lifestyle precum ochelari, ceasuri, parfumuri, costume de baie, șosete, mici articole din piele, articole de uz casnic și genți de voiaj. Linia de produse TOMMY JEANS constă în îmbrăcăminte din denim și încălțăminte pentru bărbați și femei. Colecția este completată de o varietate mare de genți, accesorii și parfumuri.