• Events
    • S&N Events
      • Elements
        • Special Guests of S&N Elements Green Lifestyle Event
        • Guests of S&N Elements Green Lifestyle Event
        • Partners of S&N Elements Green Lifestyle Event
        • With the support of …
        • Friends of S&N Elements Green Lifestyle Event
        • Media Partners of Elements Green Lifestyle Event
      • Green Carpet
        • Style and Nature Green Carpet Event
        • Inspiratie din natura in Baneasa Shopping City
        • Guests of Style&Nature Green Carpet Event
      • Style&Nature Gold Event 2008
    • S&N Partners
      • Black is Beautiful
      • Let’s “Dance for the Climate”!
      • Clean Up the World Day
  • Ecologie urbană
  • Eco Fashion
  • S&N News
    • Lifestyle
    • Travel
No Result
View All Result
  • Events
    • S&N Events
      • Elements
        • Special Guests of S&N Elements Green Lifestyle Event
        • Guests of S&N Elements Green Lifestyle Event
        • Partners of S&N Elements Green Lifestyle Event
        • With the support of …
        • Friends of S&N Elements Green Lifestyle Event
        • Media Partners of Elements Green Lifestyle Event
      • Green Carpet
        • Style and Nature Green Carpet Event
        • Inspiratie din natura in Baneasa Shopping City
        • Guests of Style&Nature Green Carpet Event
      • Style&Nature Gold Event 2008
    • S&N Partners
      • Black is Beautiful
      • Let’s “Dance for the Climate”!
      • Clean Up the World Day
  • Ecologie urbană
  • Eco Fashion
  • S&N News
    • Lifestyle
    • Travel
No Result
View All Result
tommy hilfiger

Hainele sustenabile – viitorul modei

S&N by S&N
April 8, 2020
in S&N News
Reading Time: 4min read
0
Share on FacebookShare on Twitter

În ultimii ani, unul dintre subiectele principale de îngrijorare pentru oamenii de știință l-au constituit schimbările climatice. Poluarea, exploatarea excesivă a resurselor, defrișările unor zone extinse de vegetație au condus la efecte negative asupra climei ce se resimt pe întregul glob în condițiile meteo de multe ori extreme și neobișnuite pentru perioada anului și zona în care au loc. Un rol important în toate acestea îl joacă diversele industrii, inclusiv cea a modei.

La nivel global, cererea pentru articole vestimentare s-a aflat într-o continuă creștere, în special în ultimii zece ani, când producția acestora a cunoscut o creștere semnificativă. Unul dintre efectele pozitive notabile este crearea unor noi locuri de muncă, în anul 2014 numărul celor care lucrau în industria modei fiind estimat între 60 și 75 de milioane de persoane, mult peste cele 20 de milioane, cât erau raportate în anul 2000.

Cu toate acestea, producția tot mai mare de haine, rezultat al cererii crescute de pe piață și al unor modificări apărute în comportamentul consumatorilor (aceștia alegând să își schimbe garderoba mult mai des decât în deceniile anterioare, indiferent de multe ori de starea articolelor vestimentare deținute), a dus la crearea unei presiuni tot mai mari asupra mediului.

tommy hilfiger

Astăzi, brandurile și designerii de modă care aleg să ia măsuri în acest sens sunt cei care, prin responsabilitate, duc moda mai departe, către un viitor cu un nivel scăzut de poluare și resurse reciclate, astfel încât mediul să fie cât mai puțin afectat. Tommy Hilfiger, binecunoscutul designer american, a fost unul dintre primii actori de pe scena modei care a înțeles importanța grijii față de mediu și a ales să ia decizii importante în acest sens.

Acesta se află într-o misiune de a crea o modă care să nu irosească nimic și să întâmpine toate alternativele. În cadrul acestui demers, compania sa și-a stabilit ținte ambițioase și și-a unit forțele cu partenerii din industrie pentru a progresa. În august 2019, Tommy Hilfiger a semnat The Fashion Pact, alăturându-se cu mândrie unui grup de colaboratori cu idei similare pentru a avansa în continuare sustenabilitatea în domeniul modei. În 2019, Tommy Hilfiger a lansat, de asemenea, Jeans Redesign Guidelines cu Ellen MacArthur Foundation pentru a stabili cerințe minime privind durabilitatea articolelor, sănătatea materialelor, reciclabilitatea și trasabilitatea.

În același an, Tommy Hilfiger s-a alăturat We Are Still In – the Fashion Industry Charter for Climate Action – și RE100, angajându-se să furnizeze 100% energie electrică regenerabilă în toate instalațiile deținute și operate până în 2030.

De curând, brandul Tommy Hilfiger a prezentat două modele de încălțăminte pe cât de cool, pe atât de responsabile față de mediu, proiectate folosind fibră din coajă de măr reciclată – o alternativă bio pentru piele, derivată din deșeurile industriei agricole. Aceasta este rezistentă și groasă, cu un impact asupra mediului mai mic decât alte alternative de piele vegană, care conțin de obicei cantități mari de materiale pe bază de fosile.

  • tommy hilfiger
  • tommy hilfiger

De asemenea, colecția Tommy Jeans Primăvară 2020 propune stiluri din denim 100% reciclat, ce prezintă printre altele fire de coasere realizate din sticle PET reciclate. Nici principalele colecții Tommy Hilfiger pentru femei, bărbați și copii din acest sezon nu au fost uitate, materialele textile reciclate și bumbacul organic fiind prezente în proporții impresionante, din grija față de mediu și față de consumatori.

tommy hilfiger

Astfel, pe lângă tehnologia cojii de mere recent folosită, eforturile de circularitate ale lui Tommy Hilfiger includ oferirea de articole de îmbrăcăminte cu denim 100% reciclat, pene Re: Down® reciclate, 100% lână reciclată, 100% bumbac reciclat și multe altele. Misiunea lui Tommy Hilfiger se bazează pe strategia PVH Fashion Forward, un set de 15 priorități menite să reducă impacturile negative la zero, să crească impactul pozitiv și să afecteze pozitiv un milion de vieți.

tommy hilfiger

Moda este și va rămâne o preocupare majoră a omului modern, însă onorarea unei cereri tot mai mari pe piață nu trebuie să ducă la uitarea unei responsabilități la fel de mari ca cea față de consumator: aceea față de mediul care ne înconjoară și ne susține zi de zi. Viitorul modei va fi unul sustenabil, în care materialele reciclate vor juca un rol principal.

Previous Post

Greece From Home : Grecia de acasă

Next Post

Sportul acasă

Related Posts

stroget
Ecologie urbană

Efectele benefice ale zonelor fără mașini asupra calității aerului din orașe

Poluarea aerului reprezintă o preocupare din ce în ce mai mare în orașele din întreaga lume, afectând sănătatea și bunăstarea...

by Maria Andrei
February 3, 2023
Consumerism conștient
Eco Fashion

Cum influențează consumerismul conștient industria modei

Consumul conștient este o tendință în creștere, în care consumatorii iau decizii de cumpărare în funcție de impactul social și...

by Maria Andrei
February 1, 2023
Load More

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

© 2020 S&N - Premium magazine by Maria Andrei.

Navighează

  • Home
  • Style & Nature Values
  • Contact

Urmărește-ne

No Result
View All Result
  • Events
    • S&N Events
      • Elements
      • Green Carpet
      • Style&Nature Gold Event 2008
    • S&N Partners
      • Black is Beautiful
      • Let’s “Dance for the Climate”!
      • Clean Up the World Day
  • Ecologie urbană
  • Eco Fashion
  • S&N News
    • Lifestyle
    • Travel

© 2020 S&N - Premium magazine by Maria Andrei.