Brandul Dorna a fost, de-a lungul timpului, un brand deschizator de drumuri in segmentul de apa, remarcandu-se prin îndrăzneala şi unicitatea campaniilor de comunicare, ce explorează dincolo de atributele funcţionale ale brandului, latura emoţională generată de apropierea cu natura.
Provenind dintr-o regiune protejată ecologic din Vatra Dornei, apa minerală naturală carbogazificata Dorna si apa minerala naturala plata Dorna Izvorul Alb reprezinta o sursă de vitalitate interioară, atât din punct de vedere fizic, cât şi emoţional.
Misiunea brandului Dorna este să le ofere oamenilor elementele prin care să aduca natura mai aproape de ei, zi de zi, în cea mai echilibrată formă – apa pura izvorată din adâncul munţilor din Vatra Dornei. În demersul de a oferi consumatorilor noştri hidratarea zilnică, nici un efort nu e prea mare pentru a ne asigura că apa noastră este îmbuteliată cu mare grijă şi respect total pentru natură. Într-o lume activă şi agitată, apa minerală naturală Dorna se defineşte prin naturaleţe, puritate, dar, în acelaşi timp, prin modernitate şi dinamism .
Continuarea apropierii de natură a rămas una din priorităţile brandului Dorna, lucru evidenţiat şi de introducerea in 2012 a noului ambalaj pentru apele Dorna si Dorna Izvorul Alb al cărui beneficiu principal este că are cu până la 25% mai puţin plastic, fiind astfel mai usor de reciclat. Acest nou ambalaj accentuează principalele atribute ale produsului: naturaleţea şi puritatea, iar cei 3 paşi: “Bea, răsuceşte, reciclează” încurajează consumatorii să fie parteneri ai brandului Dorna, în grija pentru natură şi mediul înconjurător.
In Romania, Sistemul Coca-Cola se implică activ în protejarea resurselor locale de apă, promovarea reciclării și valorificării ambalajelor și face eforturi pentru reducerea impactului ambalajelor sale asupra mediului, în fiecare etapă a ciclului lor de viață.