• Events
    • S&N Events
      • Elements
        • Special Guests of S&N Elements Green Lifestyle Event
        • Guests of S&N Elements Green Lifestyle Event
        • Partners of S&N Elements Green Lifestyle Event
        • With the support of …
        • Friends of S&N Elements Green Lifestyle Event
        • Media Partners of Elements Green Lifestyle Event
      • Green Carpet
        • Style and Nature Green Carpet Event
        • Inspiratie din natura in Baneasa Shopping City
        • Guests of Style&Nature Green Carpet Event
      • Style&Nature Gold Event 2008
    • S&N Partners
      • Black is Beautiful
      • Let’s “Dance for the Climate”!
      • Clean Up the World Day
  • Ecologie urbană
  • Eco Fashion
  • S&N News
    • Lifestyle
    • Travel
No Result
View All Result
  • Events
    • S&N Events
      • Elements
        • Special Guests of S&N Elements Green Lifestyle Event
        • Guests of S&N Elements Green Lifestyle Event
        • Partners of S&N Elements Green Lifestyle Event
        • With the support of …
        • Friends of S&N Elements Green Lifestyle Event
        • Media Partners of Elements Green Lifestyle Event
      • Green Carpet
        • Style and Nature Green Carpet Event
        • Inspiratie din natura in Baneasa Shopping City
        • Guests of Style&Nature Green Carpet Event
      • Style&Nature Gold Event 2008
    • S&N Partners
      • Black is Beautiful
      • Let’s “Dance for the Climate”!
      • Clean Up the World Day
  • Ecologie urbană
  • Eco Fashion
  • S&N News
    • Lifestyle
    • Travel
No Result
View All Result
tommy hilfiger

Campionii Tommy Hilfiger în incluziune și diversitate din campania colecției toamna 2020 Tommy Icons

S&N by S&N
November 5, 2020
in S&N News
Reading Time: 3min read
0
Share on FacebookShare on Twitter

Tommy Hilfiger anunță lansarea colecției Toamna 2020 TOMMY ICONS și campania aferentă, care se concentrează în jurul temei ”Moving Forward Together” reprezentând incluziunea și diversitatea. În campania de Toamnă 2020 TOMMY ICONS se regăsesc personaje diverse care reflectă America modernă, toți pledând în modul lor unic pentru o mai mare incluziune în industrie. Colecția va fi disponibilă în magazinele TOMMY HILFIGER selecționate, la nivel global, din noiembrie 2020.

Punându-i sub lumina reflectoarelor pe cei care nu sunt reprezentați corespunzător în industria fashion, campaniile TOMMY HILFIGER continuă să aducă în atenția publicului declarații îndrăznețe despre cum ar trebui să arate moda, sărbătorind și portretizând cu mândrie modelele care provin din medii diferite, au diverse mărimi, vârste, etnii și care aleg să-și exprime personalitatea în moduri diferite. Campania Toamna 2020 TOMMY ICONS este un nou pas în această călătorie, bazându-se pe istoria brand-ului în depășirea limitelor a ceea ce reprezintă industria modei.

tommy hilfiger

În campania de toamnă 2020 TOMMY ICONS se regăsește un mix de figuri iconice la nivel global, extrem de inspirator, persoane care transpun consumatorii într-o călătorie a auto-exprimării, prin autenticitatea lor neîngrădită și încrederea în a fi exact cine sunt. Cei care s-au alăturat campaniei sunt următorii:

• Halima Aden: Un modelde culoare de succes,care poartă hijab, și care prin prisma funcției de Diversity Editor în cadrul Vogue Arabia, devine vocea puternică a celor care deseori nu se fac auziți.  

• Carolyn Murphy: Unputernic susținător al sustenabilității și un supermodel care sfidează stigmatizarea vârstei în industrie.

• Dilone: Model,actriță și activistă, care prin look-ul ei androgin sfidează normele de gen.

• Michaela DePrince: O orfană a războiului civil din Sierra Leone care a devenit o renumită balerină, cunoscută la nivel internațional.

• Soo Joo Park: Un top modelcorean – american care susține extinderea reprezentării BIPOC în industriile beauty și fashion.

• Jasmine Sanders: Un supermodelcu un background multicultural care încurajează dreptatea socială pe conturile ei de social media.

• Precious Lee: Unmodel de culoare plus-size, actriță, scriitoare și activistă care pledează pentru diversitatea culturală dar și corporală în industria modei, TV și film.

• Audrey Hilfiger: Artistă,antreprenor și activistă care susține comunitatea LGBTQI+, donând 25% din profiturile de la Centrul Ali Forney pentru susținerea, protecția și dezvoltarea acesteia.

Întruchipând tema ”Moving Forward Together”, set-up-ul campaniei Toamna 2020 TOMMY ICONS a fost Golden Oak Ranch de la Disney, unde fotograful Dan Martensen a reușit să surprindă și să celebreze prin forța imaginii frumusețea unicității culturale. Urmărind direcția campaniei redată prin acest mix de talente, design-ul colecției TOMMY ICONS a fost conceput din perspectiva unui caleidoscop all – American. Colecția emană o energie modernă care prinde viață printr-un stil aventuros, păstrând ADN-ul și valorile specifice brand-ului.

Prietenii și fanii brand-ului sunt invitați să se alăture conversației în social media folosind #TommyHilfiger și @TommyHilfiger.

Tags: tommy hilfiger
Previous Post

Calvin Klein lansează #ckunfiltered: Bra Talk în Europa

Next Post

Regatul magic al cadourilor. Noua colecție SABON pentru Crăciun

Related Posts

tommy hilfiger
S&N News

Colecția Tommy Hilfiger summer/pre-fall 2021 un loc numit vară

TOMMY HILFIGER a lansat colecția Summer/Pre-Fall 2021 prin care se transmite mesajul că anul acesta, vara este o stare de...

by S&N
September 28, 2022
tommy hilfiger
S&N News

Tommy Hilfiger își extinde prezența digitală prin lansarea platformei de e-commerce în România

Tommy Hilfiger anunță lansarea tommy.com în România. Platforma de e-commerce  urmărește strategia lui Tommy Hilfiger de a dezvolta digitalizarea în...

by S&N
July 7, 2021
Load More

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

© 2020 S&N - Premium magazine by Maria Andrei.

Navighează

  • Home
  • Style & Nature Values
  • Contact

Urmărește-ne

No Result
View All Result
  • Events
    • S&N Events
      • Elements
      • Green Carpet
      • Style&Nature Gold Event 2008
    • S&N Partners
      • Black is Beautiful
      • Let’s “Dance for the Climate”!
      • Clean Up the World Day
  • Ecologie urbană
  • Eco Fashion
  • S&N News
    • Lifestyle
    • Travel

© 2020 S&N - Premium magazine by Maria Andrei.