• Ecologie urbană
  • Ecoplaneta
  • Eco Fashion
  • Eco Travel
  • Events
    • S&N Events
      • Elements
        • Special Guests of S&N Elements Green Lifestyle Event
        • Guests of S&N Elements Green Lifestyle Event
        • Partners of S&N Elements Green Lifestyle Event
        • With the support of …
        • Friends of S&N Elements Green Lifestyle Event
        • Media Partners of Elements Green Lifestyle Event
      • Green Carpet
        • Style and Nature Green Carpet Event
        • Inspiratie din natura in Baneasa Shopping City
        • Guests of Style&Nature Green Carpet Event
      • Style&Nature Gold Event 2008
    • S&N Partners
      • Black is Beautiful
      • Let’s “Dance for the Climate”!
      • Clean Up the World Day
  • S&N News
    • Lifestyle
No Result
View All Result
  • Ecologie urbană
  • Ecoplaneta
  • Eco Fashion
  • Eco Travel
  • Events
    • S&N Events
      • Elements
        • Special Guests of S&N Elements Green Lifestyle Event
        • Guests of S&N Elements Green Lifestyle Event
        • Partners of S&N Elements Green Lifestyle Event
        • With the support of …
        • Friends of S&N Elements Green Lifestyle Event
        • Media Partners of Elements Green Lifestyle Event
      • Green Carpet
        • Style and Nature Green Carpet Event
        • Inspiratie din natura in Baneasa Shopping City
        • Guests of Style&Nature Green Carpet Event
      • Style&Nature Gold Event 2008
    • S&N Partners
      • Black is Beautiful
      • Let’s “Dance for the Climate”!
      • Clean Up the World Day
  • S&N News
    • Lifestyle
No Result
View All Result
Indya Moore

Tommy Hilfiger face următorii pași spre reprezentarea minorităților pe termen lung

S&N by S&N
March 1, 2021
in S&N News
Reading Time: 4 mins read
0
Share on FacebookShare on Twitter

Tommy Hilfiger anunță începerea unor parteneriate cheie în cadrul proiectului People’s Place Program. Având la bază lunga istorie de colaborare a lui Tommy Hilfiger cu diverse talente, voci remarcabile din comunitate BIPOC, parte din lumea modei, se vor alătura proiectului cu scopul de a promova comunitățile nereprezentate corespunzător.

„People’s Place Program este o piatră de temelie în eforturile noastre de a deschide ușa tuturor celor care au fost ignorați de industria fashion”, a declarat Tommy Hilfiger, Designer Principal, Tommy Hilfiger Global. „Acest spirit primitor a fost întotdeauna un fundament al brand-ului nostru și suntem aici pentru a face mai mult și pentru a face mai bine.”

Compton Cowboys

People’s Place Program a fost lansat în iulie 2020, având ca sursă de inspirație primul magazin care purta același nume, înființat de Tommy Hilfiger în 1969, în orașul său natal, Elmira, NY. Prin acest proiect se dorește amplificarea eforturilor companiei și dedicarea resurselor necesare pentru a dezvolta oportunități și a crește vizibilitatea comunităților neprezentate corespunzător în industria modei și a confecțiilor din întreaga lume. Platforma acționează pe baza acestor angajamente prin trei piloni – Parteneriate și Reprezentare, Asistență în Carieră & Acces la Industrie și Leadership în Industrie – cu obiectivul de a realiza schimbări semnificative și de lungă durată.

„Suntem hotărâți să continuăm procesul de a ne transforma vorbele în fapte “, a spus Avery Baker, President & Chief Brand Officer, Tommy Hilfiger Global. „Echitatea și incluziunea nu pot fi realizate prin recunoașterea pe termen scurt; trebuie să le aducem în prim plan în fiecare zi.”

Se anunță astfel cu entuziasm prima rundă de parteneriate People’s Place Program, oferindu-i oportunitatea lui Tommy Hilfiger ca pe tot parcursul anului să colaboreze cu lideri recunoscuți pentru promovarea incluziunii și a diversității.

Fashion & Race Database (FRD)

Fashion & Race Database este o platformă online care permite accesul la istoria modei și provoacă standardele reprezentării din cadrul sistemului modei. Creată de Kim Jenkins, profesor asistent de studii de modă la Universitatea Ryerson, această bază de date este o resursă educațională care readuce accentul pe oamenii ce anterior au fost ascunși în istoria modei.

People’s Place Program va fi în parteneriat cu FRD pentru a finanța și sprijini un nou studiu de cercetare numit ”The Unsung History of American Sportswear”, care va duce la descoperirea influențelor trecute cu vederea, parte din cultura americană a comunității persoanelor de culoare, ce se regăsesc în stilurile iconice TOMMY HILFIGER. Pe parcursul anului 2021, cercetarea va fi dezvoltată în mai multe serii de conținut și resurse educaționale care vor fi disponibile intern, precum și pentru colegii din industrie și consumatori. Materialul va fi conceput într-o formă interactivă care să permită comunicarea cu publicul despre zonele nerecunoscute ale stilului american și pentru a iniția un nou dialog cu privire la modul în care istoria marginalizată poate fi adusă în prim plan prin colaborări esențiale în industrie.

„Cei de la platforma Fashion & Race Database sunt încântați de parteneriatul cu o companie americană precum este Tommy Hilfiger și brand-ul pe care îl reprezintă, o piesă vibrantă în istoria modei”, a spus Kim Jenkins. „În calitate de profesor și fondator al acestei platforme, a fost misiunea mea să îndemn proprietarii unor astfel de companii să îmbrățișeze ceea ce educația în modă are de oferit industriei. Tommy Hilfiger înțelege și respectă puterea acestui proces educațional și este un lider, arătând colegilor săi ceea ce este posibil prin construirea unui sistem al modei mai inteligent și plin de compasiune. ”

Cercetarea va include o examinare detaliată a stilului american de îmbrăcăminte sport prin studii despre denim, comerțul cu bumbac, originile stilului preppy de la HBCU – Historically Black Colleges & Universities (colegii și universități istorice dedicate oamenilor de culoare), linia vestimentară specifică anumitor momente de activism social, cultura streetwear și categorii suplimentare care vor fi descoperite  prin cercetările FRD.

„Această relație critic cronometrată va sprijini obiectivul FRD de a centra și dezvolta caracterul rasial al bursei de studiu în modă, de a aduce în lumină istoriile subexaminate și de a aborda reprezentarea în toate aspectele din modă”, a spus Randy Cousin, SVP, Product Concepts & People’s Place Program.

S&N

Tags: tommy hilfiger
Previous Post

Florile de portocal și beneficiile acestora

Next Post

Explorează-ți latura sălbatică alături de CALVIN KLEIN

Related Posts

tommy hilfiger
S&N News

Colecția Tommy Hilfiger summer/pre-fall 2021 un loc numit vară

TOMMY HILFIGER a lansat colecția Summer/Pre-Fall 2021 prin care se transmite mesajul că anul acesta, vara este o stare de...

by S&N
September 28, 2022
tommy hilfiger
S&N News

Tommy Hilfiger își extinde prezența digitală prin lansarea platformei de e-commerce în România

Tommy Hilfiger anunță lansarea tommy.com în România. Platforma de e-commerce  urmărește strategia lui Tommy Hilfiger de a dezvolta digitalizarea în...

by S&N
July 7, 2021
Load More

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

© 2020 S&N - Premium magazine by Maria Andrei.

Navighează

  • Home
  • Style & Nature Values
  • Contact

Urmărește-ne

No Result
View All Result
  • Ecologie urbană
  • Ecoplaneta
  • Eco Fashion
  • Eco Travel
  • Events
    • S&N Events
      • Elements
      • Green Carpet
      • Style&Nature Gold Event 2008
    • S&N Partners
      • Black is Beautiful
      • Let’s “Dance for the Climate”!
      • Clean Up the World Day
  • S&N News
    • Lifestyle

© 2020 S&N - Premium magazine by Maria Andrei.