• Ecologie urbană
  • Ecoplaneta
  • Eco Fashion
  • Eco Travel
  • Events
    • S&N Events
      • Elements
        • Special Guests of S&N Elements Green Lifestyle Event
        • Guests of S&N Elements Green Lifestyle Event
        • Partners of S&N Elements Green Lifestyle Event
        • With the support of …
        • Friends of S&N Elements Green Lifestyle Event
        • Media Partners of Elements Green Lifestyle Event
      • Green Carpet
        • Style and Nature Green Carpet Event
        • Inspiratie din natura in Baneasa Shopping City
        • Guests of Style&Nature Green Carpet Event
      • Style&Nature Gold Event 2008
    • S&N Partners
      • Black is Beautiful
      • Let’s “Dance for the Climate”!
      • Clean Up the World Day
  • S&N News
    • Lifestyle
No Result
View All Result
  • Ecologie urbană
  • Ecoplaneta
  • Eco Fashion
  • Eco Travel
  • Events
    • S&N Events
      • Elements
        • Special Guests of S&N Elements Green Lifestyle Event
        • Guests of S&N Elements Green Lifestyle Event
        • Partners of S&N Elements Green Lifestyle Event
        • With the support of …
        • Friends of S&N Elements Green Lifestyle Event
        • Media Partners of Elements Green Lifestyle Event
      • Green Carpet
        • Style and Nature Green Carpet Event
        • Inspiratie din natura in Baneasa Shopping City
        • Guests of Style&Nature Green Carpet Event
      • Style&Nature Gold Event 2008
    • S&N Partners
      • Black is Beautiful
      • Let’s “Dance for the Climate”!
      • Clean Up the World Day
  • S&N News
    • Lifestyle
No Result
View All Result
contraste

CONTRASTE – Fall Winter ’22 o campanie „DESPRE TINE” lansată de Meli Melo

S&N by S&N
September 2, 2022
in S&N News
Reading Time: 3 mins read
0
Share on FacebookShare on Twitter

Meli Melo, cea mai mare rețea de magazine de bijuterii și accesorii fashion din România, cu o traditie de 24 de ani, lansează campania „CONTRASTE”, incepand cu 5 septembrie, in magazine si online, pe  www.melimeloparis.ro.

Noul sezon toamnă-iarnă 2022 este despre fiecare dintre noi, despre fiecare clientă a brandului, iar mesajele subliniaza ceea ce se doreste sa fie adus in prim plan cu ocazia lansarii acestei colectii:

  • Intr-o lume alb/negru, TU esti CONTRASTUL.
  • E important sa tii pasul cu TINE, nu cu moda.
  • Doar produsele poarta eticheta, TU poarta-ti bucuria.
  • TU esti Most Wanted in viata ta, restul sunt accesorii.

Campania include componente digitale, social media, influencers, launch event și in-store, fiind prezentă în magazinele Meli Melo din toată țara. Direcția strategică și conceptul creativ sunt semnate Echipa Meli Melo, iar imaginile campaniei sunt realizate de Oltin Dogaru.

contraste
contraste
contraste
contraste

 „Meli Melo este un brand care prezinta varietate si optiuni multiple, constant, celor care ii trec pragul magazinelor sau care aleg sa cumpere online. Accesoriile diverse, stilurile, culorile, multitudinea de optiuni au facut din locatiile noastre adevarate destinatii de cumparaturi, atat pentru stilisti de moda si creatori de continut, mereu in cautarea accesoriilor potrivite pentru sedintele foto, dar si pentru cei in cautarea cadoului potrivit, mereu la un pret corect. In acest sezon ne adresam tuturor prietenelor brandului cu mesaje motivationale, prin care ne dorim sa subliniem faptul ca fiecare este Most Wanted in viata ei, iar restul sunt doar accesorii. Noi suntem prioritate, restul sunt trecatoare. Intram intr-un magazin, ne incanta, probam, cumparam ceea ce ne bucura si ni se potriveste. E important sa tinem pasul cu noi, nu cu moda.” – Laura Nicolau, PR & Marketing Manager Meli Melo Paris.

Campania include TOMBOLA sezonului care se va desfasura in perioada 5-30.09.2022, in magazine si online, in cadrul careia vor fi oferite 3 premii constand in pachete de rasfat, sustinute de Country Spa Health & Beauty Retreat (countryspa-retreat.ro)

In urma unei achizitii, online sau offline, indiferent de valoarea acesteia, fiecare client va fi indrumat spre formularul online de inscriere. In magazine se vor distribui flyere cu indicatii despre tombola.

Echipele care au realizat campania sunt:

Meli Melo: Laura Nicolau – PR & Marketing Manager, Beatrice Molinari – Purchasing manager & Styling

Imagine: Oltin Dogaru – Fotograf, Antonia – Model Urbanik Models, Marian Capet – Hairstylist, Adina Vlad – Make-up Artist

S&N

Previous Post

Tommy Hilfiger prezintă Tommy Factory: un spațiu creativ inspirat de Warhol, din această toamnă

Next Post

Sărbătorim #6 ani de ParkLake cu un festival de Street Food, muzică live și 6000 de premii pentru tine!

Related Posts

BEOSYSTEM 72-23 – un sistem muzical atemporal, inspirat de răsăritul nordic
S&N News

BEOSYSTEM 72-23 – un sistem muzical atemporal, inspirat de răsăritul nordic

Beosystem 72-23 Nordic Dawn este un sistem muzical în ediție limitată, care  face o punte între anul 1972 și prezent,...

by Maria Andrei
January 27, 2025
AnimaWings dă start zborurilor directe Bucureşti – Cluj şi retur începând cu 15 ianuarie 2025
S&N News

AnimaWings dă start zborurilor directe Bucureşti – Cluj şi retur începând cu 15 ianuarie 2025

Începând cu data de 15 ianuarie 2025, compania aeriană AnimaWings va conecta orașul Cluj-Napoca cu capitala României, București. Zborurile vor...

by Maria Andrei
January 15, 2025
Load More

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

© 2020 S&N - Premium magazine by Maria Andrei.

Navighează

  • Home
  • Style & Nature Values
  • Contact

Urmărește-ne

No Result
View All Result
  • Ecologie urbană
  • Ecoplaneta
  • Eco Fashion
  • Eco Travel
  • Events
    • S&N Events
      • Elements
      • Green Carpet
      • Style&Nature Gold Event 2008
    • S&N Partners
      • Black is Beautiful
      • Let’s “Dance for the Climate”!
      • Clean Up the World Day
  • S&N News
    • Lifestyle

© 2020 S&N - Premium magazine by Maria Andrei.