Promisiunea Prefera Foods

Promisiunea Prefera Foods

Prefera Foods își consolidează poziția pe segmentul ready meals prin lansarea gamei de produse fresh “de Azi“, 14 produse din ingrediente de cea mai bună calitate, fără aditivi și conservanți, pline de prospețime și cu beneficii importante asupra sănătății. După marca premium “Capricii și Delicii”, compania a investit, în ultimul an, aproximativ 4 milioane de euro pentru dezvoltarea acestui segment.

Noua gamă de produse fresh “de Azi“, disponibilă deja în marile lanțurile de magazine (Auchan, Carrefour, Cora, Kaufland, Lagardere, Metro, Profi, Real), cuprinde cinci tipuri de supă cremă de legume, șase variante de smoothie-uri și trei sucuri fresh.  O nouă provocare de la Prefera Foods, sub un nou concept, care promovează alimentația echilibrată și stilul de viață armonios.

Cu o piață de desfacere în plină expansiune, produsele din gama “de Azi“ aduc câteva inovații importante pentru consumatorii moderni și activi. Ambalajele exclusiv din sticlă ale produselor “de Azi”oferă garanția unui gust delicios și natural, fiind păstrate astfel toate calitățile nutriționale ale legumelor și fructelor din care sunt produse.

”Am vrut să aducem o inovație la raftul de mâncare fresh, iar ideea ambalajelor de sticlă a venit firesc.  Când am dezvoltat gama de supe, am avut în minte consumatorul modern care dorește să mănânce sănătos, dar are nevoie de soluții simple și accesibile. ”De Azi” este prima marcă națională de supă cremă la borcan din sticlă, un ambalaj foarte practic, pretabil pentru a fi încălzit la cuptorul cu microunde, dar care apoi poate fi reutilizat”, spune Celina Condorovici, director de marketing al Prefera Foods.

Screen Shot 2019-10-07 at 18.42.57

Supele cremă marca ”de Azi” sunt produse din mazăre, linte, roșii, broccoli sau hribi și au rețete certificate de European Vegetarian Union cu ștampila vegană V-Label. Astfel, se adresează nu doar publicului larg, ci și persoanelor vegetariene sau vegane.

Planurile de extindere vizează includerea acestor supe și în canale alternative de vânzări, cum ar fi automatele de vânzări și benzinării. Compania are în vedere crearea unui ambalaj, tot din sticlă, dar mult mai potrivit acestei modalități de comercializare.

”Contemporană și ambițiosă, gama de Azi se adresează oamenilor moderni care caută să se hrănească sănătos și cât mai inteligent. În ultimii ani, din ce în ce mai mulți românii consumă smoothie-uri, cumpărate sau preparate acasă.  Aceste băuturi produse din sucuri și piureuri de fructe sunt atât de sățioase încât pot înlocui cu succes o masă, pot fi un mic dejun ideal sau un desert sănătos. Prin lansarea “de Azi”, Prefera Foods vine în întâmpinarea dorințelor consumatorilor cu produse sănătoase, cât mai naturale”, spune Celina Condorovici, director de marketing.

Smoothie-urile ”de Azi” sunt 100% naturale, reprezintă o combinație de gust exotic în culori vii, grupate în jurul unui element definitoriu, marcat chiar pe eticheta produselor (Zen, Tonic, Exotic, Voios, Vibrant și Vivant), păstrând totodată proprietățile nutriționale ale fructelor. Gama mai cuprinde și trei tipuri de sucuri fresh, fără concentrat, fără apă sau zahăr adăugate, produse din portocale, grepfrut sau ananas.

” În gama de smoothie, am introdus mixuri inovatoare de fructe exotice, în culori vii, vibrante și care sunt recunoscute pentru beneficiile lor asupra sănătății, cum ar fi graviola, acai, mango, fructul dragonului. Am făcut multe degustări cu consumatorii, iar rețetele câștigătoare au fost transformate în smoothie-uri fresh. Am ales ambalajele de sticlă, cu etichetă transparentă, pentru a le oferi consumatorilor ocazia de a vedea culoarea și consistența produselor “de Azi”. Nu de puține ori, alegem alimentele și produsele alimentare de la raft și în funcție de culoare, de felul în care arată și ne fac poftă. Produsele noastre se adresează consumatorilor informați și exigenți care își doresc hrană curată și la îndemână, dar care să le ofere ceva în plus, un plus de încredere și gust bun”, Celina Condorovici, director de marketing.

Compania estimează că, până la finalul acestui an, gama ”de Azi” va ajunge la 10% din totalul vânzărilor Prefera Foods. Anul trecut, compania a avut o cifră de afaceri de aproximativ 12,3 milioane de euro. Prefera Foods are o tradiție de 10 ani și este cotată, în prezent, drept unul dintre cei mai mari jucători de pe piața conservelor, având fabrică de producție în județul Alba.

În 2017, antreprenorul Raul Ciurtin a  preluat pachetul majoritar și, tot atunci, compania a trecut printr-un amplu proces de restructurare și modernizare a portofoliului, ce a coincis și cu relansarea pe piață a mărcii premium, ”Capricii și Delicii”. În această gamă sunt pateuri de ficat, paste vegetale din semințe de floarea-soarelui, zacuscă, ciorbe și mâncăruri gătite.
Totodată, portofoliul Prefera Foods a fost extins, tot în 2017, prin preluarea fabricii Salconserv din Mediaș. Astfel, sub marca ”Salconserv” a fost revitalizat un brand cu vechime, prin îmbinarea rețetelor tradiționale cu rafinamentul culinar modern.


Femminilità sofisticata e strutturata quella espressa hogan outlet dalla nuova collezione borse Céline per la primavera hogan outlet online La collezione, affidata alla designer inglese Phoebe nike tn Philo, presenta borse a soffietto, alcune con i nike tn pas cher richiami glam secondo i trend di stagione, come pjs pas cher le borchie, ma anche particolari e originaliparajumpers pas cher maxi shopper rettangolari che siwoolrich outlet Ogni nuova collezione Chanel crea un’aspettativaoutlet woolrich online altissima che raramente viene delusa! è il caso delle golden goose saldi borse Chanel per la primavera estate 2017 della golden goose saldi La nuova collezione borse estive disegnata da Karl golden goose saldi Lagerfeld trascina le fashion addicted in un mondo golden goose saldi fantascientifico, parallelo e futurista, in cui le sac goyard pas cher bag dalle forme squadrate a volte diventano dei verisac goyard pas cher e propri mini robot. La storia dell’eleganza Chanelsac goyard pas cher s si mescola al futurismo quasi punksac goyard pas cher VERSACE BORSE 2017 NUOVA COLLEZIONEsac goyard pas cher Allure sporty per questa collezione, in gradoscarpe hogan outlet online però di non perdere mai di femminilità, scarpe hogan outlet online con borse funzionali che superano il scarpe hogan outlet online concetto di outfit da sera e da giornoscarpe hogan outlet online Le borse Versace primavera estate 2017 scarpe hogan outlet online sono a mano sono piccole, squadrate, scarpe hogan outlet online geometriche oppure maxi buste rettangolari. Non mancano i richiami glam fetish tanto cari alla stilista italiana, come le borchie e le catene, e i colori spazianopjs pas cher dal classico nero al rosso, dal giallo limone pjs pas cher Una collezione definita “lusso privato” dal pjs pas cher direttore creativo di Bottega Veneta, Tomas Maier.parajumpers pas cher I grandi marchi della moda stanno puntando sul lusso parajumpers pas cher funzionale e accessibile, dunque su borse e capi che parajumpers pas cher