• Events
    • S&N Events
      • Elements
        • Special Guests of S&N Elements Green Lifestyle Event
        • Guests of S&N Elements Green Lifestyle Event
        • Partners of S&N Elements Green Lifestyle Event
        • With the support of …
        • Friends of S&N Elements Green Lifestyle Event
        • Media Partners of Elements Green Lifestyle Event
      • Green Carpet
        • Style and Nature Green Carpet Event
        • Inspiratie din natura in Baneasa Shopping City
        • Guests of Style&Nature Green Carpet Event
      • Style&Nature Gold Event 2008
    • S&N Partners
      • Black is Beautiful
      • Let’s “Dance for the Climate”!
      • Clean Up the World Day
  • S&N News
    • Lifestyle
    • Travel
No Result
View All Result
  • Events
    • S&N Events
      • Elements
        • Special Guests of S&N Elements Green Lifestyle Event
        • Guests of S&N Elements Green Lifestyle Event
        • Partners of S&N Elements Green Lifestyle Event
        • With the support of …
        • Friends of S&N Elements Green Lifestyle Event
        • Media Partners of Elements Green Lifestyle Event
      • Green Carpet
        • Style and Nature Green Carpet Event
        • Inspiratie din natura in Baneasa Shopping City
        • Guests of Style&Nature Green Carpet Event
      • Style&Nature Gold Event 2008
    • S&N Partners
      • Black is Beautiful
      • Let’s “Dance for the Climate”!
      • Clean Up the World Day
  • S&N News
    • Lifestyle
    • Travel
No Result
View All Result

KOTON, un nou magazin în Centrul Istoric din București

Style & Nature by Style & Nature
November 28, 2016
in Lifestyle
Reading Time: 2min read
0
Share on FacebookShare on Twitter

București, 25 Noiembrie – Lipscani 43, într-o clădire recent renovată cu păstrarea detaliilor arhitecturii inițiale, a avut loc cocktail-ul de inaugurare al celui mai nou magazin Koton.

Cu participarea Excelenței sale, Amabasadorul Turciei la București,  Koray Ertaş, a atașatului comercial al Turciei la București, domnul Mukerrem Aksoy, a Cristinei Chiriac, președinte al Asociației Naționale a Antreprenorilor și în acordurile electrice ale fetelor de la Amadeus, magazinul a prins viață.

Burak Akbulat, director general KOTON Romania, a povestit despre noul magazin atât din perspectiva investiției cât și din perspectiva noilor colecții care se regăsesc acum în locația inaugurată.

Magazinul de pe strada Lipscani a fost o provocare atât din punctul de vedere al investiței, cât și al implementării. Investiția în consolidarea și renovarea clădirii s-a ridicat la valoarea de 6.5 milioane EUR, iar lucrările s-au finalizat în 12 luni.

„Considerăm că acest magazin se integrează în abordarea pieței din Romania în termeni de prezență în cele mai importante locuri pentru comunitate. Centrul Vechi este o zonă in care clienții noștrii își petrec timpul liber și se bucură de un loc autentic și de evenimente culturale. Ne dorim să fim mai aproape de ei acolo unde ei se simt bine și se recreează, iar din acest motiv am ales aceasta locație.”, a spus Burak Akbulat în încheierea discursului de inaugurare a magazinului.

koton_mag

koton9_ribbon

Anca Serea, Geanina Ilieș, Dana Rogoz, Diana Dumitrescu, Adina Halas și mulți alții s-au alăturat cocktail-ului cu bucurie și entuziasm. Cu această ocazie doamnele și nu numai au putut admira cele mai recente colecții care au prins viață sub supravegherea lui Richard Isham Sardouk, director de creație al retailer-uli din octombrie 2015. Richard Isham Sardouk are peste douazeci de ani de experiență în stabilirea tendințelor și design, lucrând de-a lungul timpului pentru companii de talie mondiali din New York, Paris și Londra. Experiența sa profesională include cea mai recentă poziție la WGSN ca Executive Vice President al Mindset, poziție pe care a ocupat-o incepând cu anul 2014, fiind responsabil de serviciile de consultanță la nivel mondial.

Untitled 2.001

Untitled.002

Despre KOTON
KOTON a fost fondat în anul 1988, în Istanbul, este lider de piaţă în Turcia pe segmentul de fast-fashion şi are în prezent 8.200 de angajaţi şi 445 de magazine, în 25 de ţări.
Abordarea KOTON este centrată pe client şi pe realizarea unei game largi de produse în linie cu tendinţele din modă, la cel mai bun preţ, pentru a permite consumatorilor să-şi creeze un stil propriu în funcţie de identitatea lor.
KOTON produce peste 15.000 de stiluri de îmbrăcăminte individuale pe an, fiind astfel unul dintre cele mai importante branduri de fashion din lume.

Previous Post

Exclusive Beauty & Fashion Shows – design, arta si lifestyle la Palatul Noblesse

Next Post

”Ierburi și flori Transilvăne” – Stefan Câlția și atelierul Wagner Arte

Related Posts

Indya Moore
S&N News

Tommy Hilfiger face următorii pași spre reprezentarea minorităților pe termen lung

Tommy Hilfiger anunță începerea unor parteneriate cheie în cadrul proiectului People’s Place Program. Având la bază lunga istorie de colaborare...

by Style & Nature
March 1, 2021
orange
Lifestyle

Florile de portocal și beneficiile acestora

Portocalul e un copac din familia Rutacee, cu origini în China și în unele părți din Asia. Precum lămâiul, portocalul...

by Style & Nature
March 1, 2021
Load More

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

© 2020 S&N - Premium magazine by Maria Andrei.

Navighează

  • Home
  • Style & Nature Values
  • Contact

Urmărește-ne

No Result
View All Result
  • Events
    • S&N Events
      • Elements
      • Green Carpet
      • Style&Nature Gold Event 2008
    • S&N Partners
      • Black is Beautiful
      • Let’s “Dance for the Climate”!
      • Clean Up the World Day
  • S&N News
    • Lifestyle
    • Travel

© 2020 S&N - Premium magazine by Maria Andrei.